subota, 8. prosinca 2012.



 
Moj najbolji prijatelj zove se Karlo.Godinu dana je stariji od mene, a upoznali smo se na rođendanu mog drugog prijatelja.Pojačano smo se poćeli družiti na nogometnim treninzima.On je osoba na koju uvijek mogu računati.Ako nešto zaboravim ponijeti u školu on je tu da mi to posudi.Ako nemam prijevoz sa treninga idem zajedno sa njim kod njegove bake.Ako naša ekipa nema golmana,pa sam ja na golu,on če se potruditi da previše lopta ne dođe do mene.Ako me nešto mući uvijek če pokazati zabrinutost i pokušati mi pomoći razgovorom.Jako je ozbiljan i vrijedan.Osim nogometa dijelimo i strast prema trčanju.Zajedno smo sudijelovali u školskom krosu.Najviše volim kada idemo kući sa treninga,u autu pustimo muziku i pjevamo iz svega glasa.







Ali Karlo nije moj jedini najbolji frend tu je jos i Daniel.On je za par mjeseca mlađi od mene upoznali smo se u prvom razredu osnovne škole u Kerestincu.Od 1 do 4 razreda nismo si bili nešto dobri ali u 5 razredu smo si postali bolji zato jel smo jako malo ljudi poznali.onda smo si dogovorili da ćemo skupa sijediti.I sad u 7 smo si bas dobri on mi stalno pomaze kod toga npr:igrice LoL ako zelim doci do viseg levela kod predmeta i sl.Ja se potrudim da ga niko ne zeza ili tuće koji put ga i i ja zezam ali to je normalno kod frendova.I nemojmo zaboraviti najvažnije on je jako dobar igrač u  LOL-u i WOW-u.

Nema komentara:

Objavi komentar