subota, 8. prosinca 2012.

Imam više hobija no najdraži mi je nogomet.Počeo sam trenirati nogomet u 2 razredu osnovne škole.Prve nogometne korake sam napravio u klubu koji se zove Top.Tamo sam igrao 3 i pol godine i naučio osnove nogometa.Kada sam shvatio da me treninzi više ne zadovoljavaju odlučio sam promijeniti klub.Igrom slučaja u to isto vrijeme dobio sam poziv iz nogometnok kluba Ponikve iz Gajnica.Na početku mi je bilo jako teško.Treninzi u novom klubu su bili puno zahtjevniji i češći nego u starom klubu.Suigrači su bili mnogo bolji, uigraniji i brži od mene.Da bi se dokazao morao sam mukotrpno vježbati i raditi na sebi.Sada sam već godinu dana u Ponikvama i rezultati se vide.Dostigao sam kvalitetu svojih suigraća,i na svakoj utakmnici imam mogučnost igranja -što u klubu sa tako puno igraća koliko ih imaju Ponikve nije mala stvar.

Nema komentara:

Objavi komentar